Thursday, December 22, 2016

Kisah Qaisara : X-Mas Goodie bag

As Salam

Semalam bday ticer che mek...
Kelmarin kemain lagi beriya2 che mek mintak aku prepare bday gift utk ticer tu..Bile aku tny nk bg ape..Che mek jwb ape2 je...SAREE ke..SAREE????

Kamu igt SAREE tu mcm beli singlet kamu anak oi????Haha..
So smlm aku prepare la ape2 yg patut utk memenuhi permintaan che mek...
Brng2 actually dh ade..Aku just topup paper bag dgn some coklat...
Ok la kan? Kire mcm che mek la yg pilih...Smlm pun che mek dh teruja bile aku tunjuk brng2 yg akan ticer tu dpt...huhu

Aku ni kalo bg pd sorg...tetibe rase kesian plk pd ticer2 yg lain..hukhuk
Makanya, dgn peralatan yg ada & top up sikit snacks, maka terhasillah mini x-mas goodie bag utk ticer2 & kawan2 che mek..
Utk Ticer2 che mek 
Utk kawan2 che mek...
Aku bg ni just utk suka2 aje tau...
Bukan obses sgt dgn perayaan nih...

Aku berdoa semoga dgn pemberian ni, ticer2 che mek lebih ikhlas mnjaga anak2 aku..
So far pun Alhamdulillah..Both of them nmpk happy je tiap kali pergi dan balik dari school..
Ammar skrg pun dh pandai bawak diri..Tiap kali smp, Ammar akan duduk di ruang tamu yg disediakn..Elok aje bersila..( walaupun x nmpk sgt silanya..huhu )


Ok..Esok event utk opis aku pulak..
Doa2 la aku dpt gift yg setimpal dgn ape yg aku bg..kiki





End

2 comments:

Asha Lya said...

Wah comei2 untung ticer2 qaisara dpt free gift

Mar Mansor said...

beruntung mereka