Thursday, March 23, 2017

Book Band

As Salam

Saje je nak cite ttg pengikat buku ( Book Band )teks zaman sekolah menengah dulu...Sebab nak cerita? Is sebab mase g kedai buku hari tu aku nampak benda tu..huhu

Dah lama x jumpe...Sekali jumpa..Terus flashback kan???

Dulu2 mase aku sekolah menengah ini aje la pengikat buku yg aku guna..
Book Band
Kalo guna book band yg atas ni, buku teks korang akan terikat walaupun sometimes kena ketat2 kan sikit...huhu..Dia akan jadi bentuk cross... 
Book Bank
Bile dah naik form 3 kot, baru la aku jumpe book band style gini..Lagi yakin walaupun hanya ikat kiri & kanan, tapi grip dia cukup kemas, aku suka kaler kuning/hijau neon..huhu

Flashback sgt book band ni..
Kalau la ade umur panjang utk tgk che mek naik sekolah menengah yg akan ikat buku gini, CONFIRM aku adalah org yang paling excited nk pilih book band ni..huhu

Sekarang mood tgk brang2 legend pulak...
Ape kes???





End

2 comments:

Asha Lya said...

Haah la flasback memory dedulu hihi

Mar Mansor said...

terobek sungguh..saya pon ada dulu..ikat buku teks
JanjiKita