Friday, March 17, 2017

Magnum - PINK POMEGRANATE RM1.00

As Salam

Last week, viral dengan ice cream Magnum - PINK POMEGRANATE RM1.00
A day before, aku ade nampak dieorg jual dekat LRT Ampang Park...Time tu aku just dengar dieorg jerit " Magnum Ice Cream RM1!!! " Tapi aku x berenti beli sebab rushing nk kejar LRT..

On the next day pulak, my opismate beli smp 1 kotak (24pcs) and distribute dekat 1 opis...
Esoknya time aku blk dr Ampang Park, nampak sekali lagi geng ini dekat tepi jalan LRT Ampang Park..Siap sedia dengan lori besar lagi..huhu

Terus la aku berenti beli 5 pcs utk dibawak pulang..Bagi family rasa pulak..

Rasanya sedap tau..Rase mcm ice cream raspberry baskin robbin..Yang membuatkan ice cream ni lagi sedap is lapisan keras tu, luarnya pink, dalamnya coklat..Memang pejam mata time makan..huhu


Harap2 next time dieorg ade buat lagi..

Mase aku beli hari tu, dieorg buat jualan ni sempena women's day...




End

0 comments: