Tuesday, April 18, 2017

MENCARI SPONSOR UNTUK SEGMEN : NEW BLOGLIST WANTED

As Salam

Aku plan nk buat segmen seperti perkara diatas..eheheh

Agak2 korang sokong x?

Kalau korang rase2 nk sokong dan nak jadi sponsor, komen sini & email detail pada aku dekat sini : thisni3za@gmail.com ye?

Saje je aku try mencari sponsor...Mane tau dengan cara ni boleh meriahkan lagi page / jualan / activity yg korang jalankan sekarang...

Aku nak buat 10 new blogger list...

Kalo rase nak sponsor, ikut suka korang nk bg ape...Cuma syarat2 tu kalo boleh maximum 2 syarat aje la ek..huhu

Kalo ramai yg nak sponsor, aku akan add on penerima hadiah..


Aku akan tggu email korang yg sudi sponsor & sokong segmen ni bermula dari 19hb April smp 23hb April 2017

Kalo xde sambutan, aku tetap akan teruskan jgk segmen ni, cuma limit to 10 blogger list je..Kalo ade rezeki lebih, boleh laa aku add hadiah ye?




End

0 comments: