Thursday, October 05, 2017

BAJU BARU BLOG

As Salam


Haih..Tangan ni gatai je nk tukar baju baru untuk blog..Kali ni rase nk tukar appearance je ...Konsep tetap sama...Aku tak pandai nak buat coding sendiri, jadi kita ambil aje yg sedia ada & ubah la sikit2 mane2 coding yg simple...

Berpinar jgk mata ni nak mncari coding utk some option yg ready made ni...Huhu...Alhamdulillah berjaya tukar ikut selera tekak buat masa ni...

Semalam lepas siap semua report due date 2hb, terus curi2 mngadap coding utk adjustment sendiri....Seronok betul hati bile jumpe dan changes kite TAKDE ERROR..Kalo ade error memang pening sebab aku kena flash back blk subjek coding zaman belajar dulu..Haha...Kalo pening sgt aku re-do je..So sesapa masuk belog ni smlm mmg akan nmpk belog ni mcm ca-ca marba sikit...Hahaha

Aku pilih kaler mustard sebab nak rase kelainan dari my fevret kaler..Sekali sekala ubah selera ape salahnya ye dak? Skrg dah banyak dan dah ramai generasi baru yg buat template gempak2..So korang boleh pilih ikut sedap mata korang memandang dan make sure it was user friendly...

Menu bar dekat atas tu pun aku dah berjaya tukar ikut kehendak sendiri..Bukan senang nk mencari coding part menu bar tu ye..Maklum la..Udah 11 tahun lebih tinggalkan dunia coding..jadi memang mcm orang rabun aku mencarinya semalam...Huhu..Actually bermain dgn coding ni sesuatu yg sgt fun kalo korang minat...

So jgn ckp bidang IT susah nak dpt job walaupun ia tumbuh bagai cendawan..Rezeki Allah tu luas...Tak dapat dalam Malaysia..Mane tau dapat dekat luar negara..Ye dak?huhu...



Harap2nya baju ni jadi baju fevret so that aku tak perlu tukarkan ia dgn baju lain lagi..Kiki




End

3 comments:

Shafyqah Azahar said...

sha pun tengah usha usha nak tukarkan baju blog jugak ni. senang betul bosan dengan design sekarang haha

Aisya Ismail said...

Wahhhh ceria nya baju baru.. sejuk mata masuk sini..

Warisan Petani said...

Klau jemu dengan baju baru ni, nanti tukar lagi
cantik dan ringkas